من سابقه سقط داستم برا همین دکتر بهم داد
من دوتا آسپرین میخورم
یدونم آمپول هپارین میزنم
بخاطر انعقاد خون
برای خونرسانی به جنین
تا ۳۴ هفته هر شب دوتا
از ۳۴ هفته تا ۳۶ یکی
۳۶ به بعد قطع میشه
منم عصرا آس آ ۸۰ میخورم از لخته شدن خون کاهش میده خونرسانی بهتر به جنین
من برای خون رسانی بهتر ب حنین دوتا آسپرین و روز یه آمپول هپارین میزنم
من برای ورم دست و پام بهم داد بهتر شدم
من شبی یکی مبخورم دکتر گفت برای خونرسانی بهتر ب جنین هست و اینکه وزنت هم بالاست بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.