#تجربه زایمان ۴

تصویر
۱۷ پاسخ

از دکتر حکیمی فرد راضی بودین؟

خداروشکر
شما معاینه لگن هم انجام دادین برای طبیعی؟ چجوریه؟

واقعا ترسم کم‌شد مرررسی ک بهمون امید میدی
من اگ تاچهارشنبه درد نگیرم بستری میشم واسه زایمان
خیلی استرس داشتم تا تاپیکت رو رو خوندم
ینی قبل از تاپیک شما یه چنتا دیگ خوندم وحشت کردم ولی از تورو خوندم امید گرفتم واقعا

عزیزم ممنون بابت تجربیاتت
الان بعد یک ماه همچنان واژن گشاده؟معذرت می‌خوام بابت سوالم

خب برش نخوردی؟
واژن گشاد نشد؟

خبر ببینی که با گفتند آروم شدم

عزیزم قدم نو رسیده مبارک

عزیزم خدا خیرت بده یکم از ترسم کم کردی قدم نو رسیده مبارک 💋

مبارک باشه عزیزم. بخیه هم خوردی یانه؟ خود دکتر بخیه میزنه یا ماما؟

قدم نو رسیدت مبارک عزیزم♥️💋🥰

واقعا جیغ زدن بی فایدس من از زایمانم صدام عوض شده😂😂

وای خدا خیرت بده من خیلی میترسم منم میخام برم سینا

واقعا چقدر ب این تاپیک نیاز داشتم ک ی نفر دلگرمی بده
ایشالا ب سلامتی و مبارکی باشه دنیا اومدن کوچولوت ❤️

هزینت چقدر شد

از پرسنل سینا راضی بودی

فامیلی ماما همراهت چی بود

من اصلا روم نمیشه داد بزنم زشته بنظرم فقط نفس عمیق تمرین میکنم

سوال های مرتبط

مامان آقا پسر🩵 مامان آقا پسر🩵 ۱۵ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۹ ماهگی
مامان لنا خانوم 🩷✨ مامان لنا خانوم 🩷✨ ۸ ماهگی