۳۲ پاسخ

کلا مثل من عقد عروسی و باردار شدی
ازدواج تو سن کم خیلی جالب نیست 😏

منم مثل توم۱۵عقد۱۶عروسی وبچه ی اول ۱۸بچه دوم فاصله سنی هم۸سال و راجب ازدواج توسن کم باتوومامان ماهان موافقم🥲

من آخرای 24 عقد کردم تقریبا 25
فاصله سنیمون 6 ساله
1400 عروسی گرفتیم
1401 پسرم ب دنیا اومد یعنی 30 سالگی مادر شدم☺️
یدونه هم دارم و فعلا هم دومی نمیخوام😉
من ارشد و ک قبول شدم عقد کردم. دوران نامزدیمون دانشجو بودم
با اینکه سن خوبی ازدواج کردم، اما بازم دلم میخواست دیرتر ازدواج میکردم
بازم خداروشکر
خوبه زندگیم⚘️

من ۱۷سالگی عقد ۱۸سال عروسی ۱۵سال بعدش بچه دار شدم فاصله سنی ام۸سال.

من ۲۲ سالگی ازدواج کردم
با همسرم یک سال و چند ماه فاصله داریم
باهم فامیل بودیم اما ازدواجمون عاشقانه بود فعلا اول راهم و راضی😅

من ۲۱ عقد
عروسی۲۲
۲۴/۵ پسر اولم به دنیا اومد
۳۵/۵ پسر دومم به دنیا اومد
فاصله سنی با همسرم ۷ سال

منم ۱۵ سالگی ازدواج کردم
فاصله سنیمونم ۸ ساله
۱۸ سالگی هم باردار شدم
الانم آقا پسرم ۴ سالشه
تا اینجای کار که راضی بودم از همه چیز😘🥰

دقیقا منم
۱۵ عقد ۱۶ عروسی ۱۷ حامله شدم
شب تولد ۱۸ سالگی پسرم دنیا اومد
۲۰ سالگی پسر دومم
فاصله با شوهرم ۱۲ سال
منکه اصلا نفهمیدم جوونی چیه🥲

۱۷ سالگی نامزد ۱۸ عقد و۲۱ سالگی عروسی🪿🪿۲۲سالگی بچه اول ..۲۴سالگی بچه دوم ...۷سال اختلاف سنی....با هزار تا بالا پایین زندگی خدارشکر راضی ام و زندگی الان رو دوست دارم❤️

من 19 سالگی عقد بعد پنج ماه عروسی تو اواخر 20 سالگی پسرم به دنیا اومد تو 25 سالگیم دوباره بچه دوم به دنیا اومد با همسرمم 7 سال تفاوت سنی داریم

من ۲۲سالگی عقد کردم ۲۳ سالگی عروسی ۲۵ سالگی باردار شدم ۲۵ دخترم به دنیا اومد ۴ سال اختلاف سنی دارم با همسرم

من ۲۱ ازدواج کردم ۲۶ بچه اوردم فاصله سنیمون هم ۵ ساله خودمم ۳۰ سالمه

19سالگی عقد 22سالگی عروسی.. 24 سالگی مادرشدم اختلافمون 9ساله دخترم 11 سالشه پسرم 4سالشه خداروشکرررر

۳۴ سالگی عقد
۳۵ سالگی عروسی
۳۶ سالگی دخترم به دنیا اومد
۳۸ سالگی پسرم
با همسرم هم سن هستیم
خداروشکر راضی ام 😊🥳♥️

خوشبخت باشی عزیزم من ۲۲ با همسرم تو دانشگاه اشنا شدم ۲۴ عقد کردم دو سال فاصله سنی داریم یه دونه ام دختر دارم ۲۸ سالم بود بدنیا اومد

۲۲عقدوعروسی ۲۳دخترم بدنیا اومد فاصله سنی ۵سال داریم

من 15 سالگی ازدواج کردم فاصله هم 11 سال
17 سالگی هم پسرم به دنیا اومد
راضی ام از زندگیم ولی کاش یکم دیر تر ازدواج میکردم بیشتر مجرد میموندم

من ۲۷ سالگی ازدواج کردم و ۴۰ سالگی بچه دارشدم ولی دوست داشتم زودتر بچه دار میشدم البته خیلی تلاش کردیم ولی زودتر نشد
من از راه فرزند خواندگی بچه دارشدم و پشیمونم چرا زودتر اقدام نکردم و خیلی خیلی راضی هستم عاشق دخترم هستم تو فامیل دخترمن گل سرسبده 🥰خواهرم از دست من ناراحت میشه به من محل نمیداه ولی میاد دیدن دخترم 😅

من۱۴عقد۱۷عروسی ۲۰سالگی هم باردار شدم اختلاف سنی هم۷سال و نیم
اره واقعا تا وقتی خودتو نشناختی نباید ازدواج کنی من که خیلی اذیت شدم ولی خب اکثرا سن کم سنتی ازدواج کردیم و به صلاحدید خانواده!

18عقد کردم ۲۰سالگی عروسی گرفتیم ۲۲سالگی مامان شدم یدونه دختر دارم باهمسزم ۱۰سال اختلاف سنی داریم بله راضیم خداروشکر 🥹 ۷ساله ازدواج کردم

20سالگی ازدواج کردم 23سالگیم پسر بزرگم بدنیا اومد الان 18سالشه و 37سالگیم پسر دوم بدنیا اومد و 3سال با شوهرم اختلاف سنی دارم 21ساله کنار همیم ... الانم 41 سالمه

۲۲ عقد
۲۴ عروسی
۳۰ باردار شدم
۱سال و ۱ هفته اختلاف سنی مون هست
تک فرزند خواهم ماند
خداروشکر راضیم

من ۳۴ سالمه همسرم ۳۴ سالشه و سه ماه از من بزرگتره…. ۲۴ ساله عقد کردیم و ۲۵ ساله عروسی کردیم و ۳۱ سالگی پدر و مادر شدیم…. به نظرم همه چیز سر موقع اتفاق افتاد البته سن عقلیمون بزرگتر از سن شناسنامه ایمون بودا( سخن مشاور قبل ازدواج) هم دانشگاهی بودیم باهم😍 و اگر هزار بار برگردم عقب بازم انتخابش میکنم خیلی دوسش دارم

۱۹عقد کردم ۲۴ دخترم به دنیا اومد
راضیم شکر
ولی برگردم عقب دیر تر ازدواج میکنم با این که از زندگیم راضی هستم

۱۷ عقد
۱۹ عروسی
۲۰ پسرمو داشتم
فعلا همین بدونه رو دارم
فاصله سنیم با همسرم ۳ سال

من ۱۹سالگی ازدواج کردم ۲۲سالگی اولین بچم دنیا اومد ۳تا گل پسر دارم ۵سال با شوهرم اختلاف سنی دارم الان ۱۹ساله از ازدواجم میگذره .خداروشکر می‌گذره.

من شونزده عروسی کردم
هجده باردار شدم
الانم دخترم چهار سال و دو ماهشه
فاصله سنیمون با شوهرم شونزده ساله
راضیم

من ۱۹ سالگی ازدواج کردم
۱۴ ساله ازدواج کردم
همسرم ۶ سال بزرگتره ازم
۲۹ سالگی هم بچه دار شدم
دیگه هم نمیخوام بچه بیارم سخته😂😂

16عقدکردم18عروسی ی ماه کارداشت20سالم بشه مامان شدم فاصله سنی باهمسر8ساله یدونه دختردارم

من ۲۵ ازدواج ۲۸ بچه دار شدم با همسرم ۶ سال تفاوت سنی دارم یه پسر دارم اگر برمیگشتم عقب کلا مسیولیت ازدواج و بچه داری رو گردن نمیگرفتم و مجرد میموندم از ازدواجم ب طور کل راضیم

۱۸ عقد ۲۰ عروسی ۲۱ دخترم به دنیا اومد

منم اگه عقل الانمو داشتم دیرتر ازدواج میکردم، ولی خداروشکر زندگیم بد نیست که ناراضی باشم

من ۱۸ سالگی ازدواج کردم ۲۰ سالگی دخترم رو باردار شدم فاصله سنی ام هم ۴ سال هست
شوهرم پسرخاله ام‌هست اره خداردشکر راضی ام از زندگی ام

سوال های مرتبط