نه خوبه
خوبه دیگه بیشتر از ۱۰ خوب نیست
خوبه......
برا پسر منم اول کم بود بعد رفته رفته زیاد شد بردمش دکتر گفته بود بستری ولی من نذاشتم بستری کنن روی ده بود که دستگاه آوردیم خونه و یه قطره هم دکتر تجویز کرده بود که کم کم شکر خدا برطرف شد
خوبه دیگه بعد ده روز هم خطرناکنیست .
مهم سه تا ده روزگی هست
همراه شیر خودت یه مدت شیر خشک بده خوب شه
خطرناک نیست ولی برای پسرم ۷بود بعد بستری نکردیم بالاتر رفت به نظرم ببر
خوبه بالای ۱۰ خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.