۶ پاسخ

من نستله و هیپ دادم و خوشمزه است میخوره

بله من گربر میدم ولی ن برای قطع شیر شب دکتر نوشت بهش میدم

خیلی زوده واسه قطع کردن شیر شب تا یک سالگی غذای اصلی شیره.
البته بعضیا میگن قطع کردن...

منم بعضی وقتا شیر میدم . تا خودش قطع نکرده به نظر من باید بدیم بخوره

من هنوزم شیر شب میدم

نشنیدم تا حالا

سوال های مرتبط