من بخاطره ویتامینD
سر گیجه دارم
فعلا دکتر بهم قرص D3دادم
من تو هفته تو بودم سردرد گرفتم همسایمون هم حامله بودم اون اینجوری بود دکتر گفت عادیه بعد چند روز خوب شدم
واییی من یه وقتایی از جام ک بلند میشم یهو سرم میشه یه تن از سنگینی
اصلا واقعا چشمم نمیبینه جاییو یه لحظه
تو بارداری هم میشه ،حالت تهوع داری؟؟سعی کن گشنه نمونی اب زیاد بخور یهو از جات بلند نشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.