۴ پاسخ

من بخاطره ویتامینD
سر گیجه دارم
فعلا دکتر بهم قرص D3دادم

من تو هفته تو بودم سردرد گرفتم همسایمون هم حامله بودم اون اینجوری بود دکتر گفت عادیه بعد چند روز خوب شدم

واییی من یه وقتایی از جام ک بلند میشم یهو سرم میشه یه تن از سنگینی
اصلا واقعا چشمم نمیبینه جاییو یه لحظه

تو بارداری هم میشه ،حالت تهوع داری؟؟سعی کن گشنه نمونی اب زیاد بخور یهو از جات بلند نشو

سوال های مرتبط

مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته بیستم بارداری