۳ پاسخ

اره تیرویید اینجوری میشه
انگاری بغض داری
ولی نمیدونم کدوم نوعه
برای من کم کاره

کم کاری تیروئید داری،قرص مصرف میکنی؟باید بری دکتر غدد تحت نظر باشی،خطرناکه عزیزم،همه هورمونات بهم میریزه،تحت نظر دکتر غدد باش تا با آزمایش و مصرف قرص تنظیم بشه هورمون تیروئید ت

اره وقتی من سرما میخورم یا گلوم درد دارم تیروئید گرد میشه علایم چی؟
من بی حالم بی حوصله بعضی وقتا دوس دارم فقط گریه کنم بی دلیل پوستم.خشکه و لک دار میشه چاق میشم. وسیله زود عصبی میشم🥲

سوال های مرتبط

مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 ۱۷ ماهگی