۳۴ پاسخ

سودوکرم یدونه کوچیک بخر تا اخر پوشک گرفتن میمونه بسکه غلیظه ولی گرونه باید از سیسمونیا بگیری

داروخونه واسم این پمادوداد ۸۰ تومن هس ولی فوق العادهاس سعی کن زودزود پوشکش روتا خوب بشه عوض کنی وپاهاشوروزی سه چهارباربگیری زیرآب زودترخوب شه

تصویر

ریکاو عالیه

من سودوکرم هم دارم ولی فقط کالاندولا بزن اونم زیاد

من پسرم باسنش در حدی سوخته بود که زخم شده بود و خون میومد یکی از مامانای گهواره گفت زینک اکساید و کلوتریمازول و ان ان رو قاطی کنم بزنم واقعا جواب بود

کرم سوختگی الوینا خیلی خوبه
کالاندولا

به پوشکش حساسیت نداره

پماد زینک اکساید به صورت خمیری

روغن جامد، نپی کرم،

عزیزم من کالاندولا سیوند میزنم
پمادیه
جاش مثل ضدآفتابه جعبه و روکش پماد نارنجیه
من اینو میزدم تا سر دوروز خوب میشه
ولی بعد هربار جیش و پی پی بشور خشک کن بزن
دیگه تا زمانی که بچه خوب بشه حالا هرپمادی که میخای بزنی
بچه با آب ولرم بشور خشک کن دیگه پاک نکن اگه پاک میکنی

سودوکرم خیلی خوبه روغن بچه هم خوبه
پسر منم الان سوخته ولی شدید نیست دوروز روغن بچه زدم قرمزیش رفت الان سودوکرم میزنم براش

کلوتریمازول

پماد اِن اِن بزن

ان ان بزن عالیه

سودوکرم بزن یا هیدروکورتیزون

چن ساعتی بدون پوشک بزازش

فیروز زینک بزن علی فقط با همین خوب میشه حتی از سودو کرم هم بیشتر و زودتر جواب میده

پای پسرم دقیقا همینجور شد کرم پای ماتیلدا دکتر داد با یک بار زدن کلی تغییر کرد ولی گرونه پارسال ۵۰۰ گرفتم

عزیزم قارچه دختر منم اینطوری بود
کلوتریمازول رو با بتامتازون اندازه نخود قاطی کن ۳ روز بزن روزی ۳ یا ۴ بار

کرم آردن بزن

کالاندولا بهترینه

ان ان اب رو اتیشه

سودو کرم عالیه
کالاندولاا و ان ان باهم قاطی کن بزن
زینگ اکساید بزن هر کدوم داری بزن طفلی بد سوخته

پودر بچه هم امتحان کن

ی پماددست ساز هست خیلی خوبه عکسشو بفرسم بدی داروخونه میسازن اگ میخای بگو بفرسم اب رو اتیشع اصلا نگم

سودوکرم بزن عزیزم

هیدروکورتیرون عالییه

یکم روغن نباتی بزن یا کرم سوختگی تاج‌ پیدا کن خیلی خوبه ی‌روزه خوب میشه

زینک اکساید بزن عالیه

فقط سودوکرم

یا دیر عوض کردی یا تمیز نشستی مونده پیپی اونجا ،بشور پماد بزن دیگه

پوشکشو احتمالا دیر عوض کردی کالاندولا بزن خوب میشه

سوخته،اسپری ضدالتهاب الوینا

کلوتریمازول

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا❤️ مامان محمد صدرا❤️ ۱۷ ماهگی