۳ پاسخ

پستچی میاره ولی
یه بار با تیپاکس بسته آورد ۴شنبه روز تعطیل نزدیک عید
خوب شد خونه بودم

مگه اداره پست بازه یه بار نگفتن بستن

نه پنجشنبه هم نصف تایم کار میکنن

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا❤️ مامان محمد صدرا❤️ ۱۷ ماهگی