هر کدومش سه و خورده ای گرم وزنش
۴۵ گرم
30گرمه
تقریبا ۳۵ گرم
۱۶/۵۰۰ گرمه، با زحمات خودم خریدمش خیلی دوسش دارم دو ساله پیش گرفتم البته
همین دو تا دستبند رو دارم
۲۷ گرمه
دوتا اینه ای دارم ولی یکیشو میندازم چون خیلی النگو نمیپسندم اینجوری میذارم که اسپرت تر باشه
۱۷گرم بود ک واسه خرید خونه فروختم با یه سرویس کارتیر
۶گرم ایناس عزیزم
هر کدوم ۶ و نیم گرمه فک کنم
۴گرم هرکدوم
من نه النگو پهن دوست دارم نه نازک،به نظرم النگوهای ۴گرمی خوبن
فروختم 18 گرم بودن
من یه کارتیر ظریف دارم ۵ گرم همین
اینام هرکدوم ده گرم
اون موقع ده تومن خریدم گرمی یک بود
۵تا النگو آیینه ای دارم فکر کنم هرکدوم سه گرم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.