۵ پاسخ

هنوز قطره پاراکیذ میدی مگه بالای دوسال شربت نمیدن

پسر من ۲۴ ساعت ولش کنی میگه منو بزار تو سینک اب بازی کنم یعنی حرات نداشتیم پامونو بزاریم تو اشپزخونه، الان جند وقته واسش سینک اسباب بازی کرفتم خیلی خوبه فقط بدیش اینه خوذشو‌ خیس میکنه میترسم مریض شه

اونی که بغل پلارژینه چه شربیتی هست و برا چی

آخ دقیقا🤣🤕

منم باید پسرمو یا از بالا میز تلویزیون بگیرم یا دراور یا پا بخاری در حال اتیش سوزی یا سر فریزر🤦‍♀️

سوال های مرتبط