۷ پاسخ

سلام بارداری اول من اینجوری بود تا ۸ هفته دیده شد

من ۵هفته رفتم فقط ساک بود ۷هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود نگران نباش

منم ۶ هفته رفتم،فقط ساک بود
شنبه ۸هفتم تموم میشه میخوام برم
امیدوارم صحیح و سالم باشه و ایندفعه بیینمش 🥹

اره من ۴ هفته رفتم گفت ساک هست جنین نیس ۸ هفته بیا

سلام من يه بار شدم بتام خيلى زياد بود اولش كه بتا دادم ساك تشكيل شده بود ٦ هفته رفتم جنين نبود تشكيل نشده بود ٧ هم نشد افتادم خون ريزى ساك دفع شد باردارى پوچ بود

زده ۶ هفته

چند هفته رفتی سونو؟

سوال های مرتبط