سلام بارداری اول من اینجوری بود تا ۸ هفته دیده شد
من ۵هفته رفتم فقط ساک بود ۷هفته رفتم قلبش تشکیل شده بود نگران نباش
منم ۶ هفته رفتم،فقط ساک بود
شنبه ۸هفتم تموم میشه میخوام برم
امیدوارم صحیح و سالم باشه و ایندفعه بیینمش 🥹
اره من ۴ هفته رفتم گفت ساک هست جنین نیس ۸ هفته بیا
سلام من يه بار شدم بتام خيلى زياد بود اولش كه بتا دادم ساك تشكيل شده بود ٦ هفته رفتم جنين نبود تشكيل نشده بود ٧ هم نشد افتادم خون ريزى ساك دفع شد باردارى پوچ بود
زده ۶ هفته
چند هفته رفتی سونو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.