فک کنم قراره برا ۴ ماه دیگه شارژ بشه
یعنی دیگه نمیدن!؟فقط چهارماه؟
مگه قراره دوباره همه چیز ارزون بشه که بخوان کالابرگو قطع کنن؟قرار بود گرون شه بجاش کالابرگ بدن
آره فقط میخواستن دهن مردم رو ببندن دیگه نمیدن، لامصب انقدرم زیاده که نمیدونیم باهاش چی بخریم 😂
فعلا که از ماههای بعدی خبری نیست
یعنی ماه بعد شارژ نمیشه🤐
آره
اره عزیزم.
فعلا اخرین مرحله بود ولی تصمیمای دیکه دارن
تا تیر ماه میدن بعد دوباره شارژ میکنن
کی کجا گفتن نمیدن؟؟؟
حواس پرتی خوبی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.