آخه عزیزم اگه مطمئن بود که نمیگفت ۶۰ درصد
الان میتونی یه سری چیزای ضروریش بگیری و یه سری لباس های رنگ خنثی بگیر الان هرچی بخری خیلی بهتره ماه دیگس با این تورم
من با اینکه خیلی اطمینان دارم ب این سونو و سر بچه اولمم کاملا درست گفت ولی بازم بنظرم با این قیمتا ریسک نکنی بهتره
برا منم گفت تو انتی جنسیتو میگمت
به منکه گفت همونم شد
نه صبر کن تا سونو انومالی
من سر دخترم احتمال داد دختر شد
والا من که روش حساب نکردم ولی سیسمونیم ک میخریدم خنثی برمیداشتم که به هردوتاش بخوره
دکتر مهارت داشته باشه دستگاهش جدید باشه اره چرا نشه اعتماد کرد مگه زمان قدیم
البته که شاید خیلی ها حرف منو قبول نداشته باشن
ب حست مطمئن شو
نمیشه اعتماد کرد🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.