حساسیت دختر منم میزنه پماد فلئو سینولون میزنم سریع خوب میشه
حساسیتههه
اگ بدنشم داره ممکنه بخاطر گرما باشه... منم بچمو ۱۳ بدر بردم بیرون اینجوری شد.. حمومش دادم مرتب صورتشم شستم رفع شدن... البته اگ چیز جدید بهش ندادیه ک واکنش غذایی نباشه بخاطر گرماست...
بخاطر دندوناشه چک کن ببین کدوم دندونش میخواد در بیاد تا وقتی که در نیاد دور دهنش میریزه بیرون بخاطر آب دهنش هیدروکورتیزون پماد چشمی بزن
خوذش میره
الرژیه دختر منم همین جوری شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.