سلام عزیزان. تو این سونو قد بچه رو نوشته ؟؟؟ اگه آره چنده؟؟

تصویر
۶ پاسخ

قد جنین را نزده برات

چقدر گرفت ازت برای تعیین جنسیت رفته بودی

صدو یک میلی نوشته با توجه ب اندازش هم شانزده هفته و سه روزی

نوشته صدو یک میلیمتر یعنی ده سانت

ن عزیزم تا آتومالی قد نمیزنه...

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آروین مامان آروین هفته بیست‌وپنجم بارداری