۲ هفته دیگه باید برم سونو وزن چی بخورم‌خوبه؟

۵ پاسخ

فرنی
حلیم
تخم مرغ آب پز
مغزیجات
کره بادوم زمینی
آبگوشت نخود
نون بربری و نون سنگک

سینه مرغ …چهار مغزخام …گوشت…حلیم

بادوم خرما بستنی گوشت گوسفند ولی زیاده روی نکن

من خرما سمنو حلیم همه چی پروتئینی بیشتر میخوردم ولی خب وزنش بالا رفت اما دور شکمش گفت کوچیکه هنوز نمیدونم دیگه

اجیل حلیم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان ماه🌕🫀 مامان ماه🌕🫀 ۳ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۲ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۹ ماهگی
مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهشتم بارداری