خانوما من سرما خوردم بچمم میگیره

۳ پاسخ

ماسک بزن درطول روز هوا خوبه پنجره باز بزار هوا عوض بش

اگه راعایت نکنی اره
ماسک بزن شیر دادنی و آروغ گرفتنی

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۳ ماهگی