خانوما من اگ سرما بخورم بچمم سرما میخوره ؟🥲

۳ پاسخ

وقتی میخوای شیر بدی ماسک بزن

من سرماخوردم ، نگرفت
ولی رعایت کن
خیلی نزدیک شدی بهش ماسک بزن
تو اتاق پیاز بیاز ضدعفونی بشه

موقع شیر دادن ماسک بزن عزیزم احتمالش هست سرما بخوره

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی