۷ پاسخ

پسر من اگه لبنیات بخورم خیلی اذیت میشه
جگر مرغم سنگینه شب اذیتش کرده بعد اینجور غذاها حتما عرق نعنا یا جوشونده نعنا و نبات بخور عزیزم

چیزای مقوی تری بخور برا صبحانه.کره محلی با عسل. نیمرو.حلیم.حلوا.کاچی.برا ناهار و شامم ابگوشت بدون نخود چلو گوشت و عدسی و ...

یکم ابجوش نباتم بخور خودت شیرش بده

چیزای نفاخ خوردی.بعد کلا وقتیم شکمشون کار نمیکنه نفخم‌میگیرن.دور نافشو اروم با یکم روغن زیتون یا روغن بچه ماساژ بده در جهت حرکت عقربه ساعت.و پاهاشو تو شکمش جمع کن تا کم کم کار کنه.

چیزای خنک بخور مثل لیمو شیرین

نه عزیزم .کولیک نداره؟

سیب زمینی نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۶ ماهگی