۱۱ پاسخ

ن بابا بگو بابام خریده فک کردم چهاره حالا ک باز کردم دیدم س هست مجبوری بستم مثلا سه تاشو(هرچند تاک بستی) دسترسی نداشتم ب سایز چهار تا باباش رفت خرید
گفتم بدم شما استفاده کنی

منم یه بارخریدم کوچیک بود برا پسرم دادم به همسایه م که بچه کوچیک داره
یه بارم پسرم چند ماهه بود یه بسته بزرگ ببم یه بسته مولفیکس داشتم فکر کنم رو هم ۸۰ ۹۰ تا بودن پسرم حساسیت داشت بهشون اگزما میزد
دادم به خواهر دوستم باردار بود چقدم خوشحال شد
به نظرم توام بده الان تو ایم موقعیت با این قیمتا ملت خوشحالم میشن

باید خوشحالم بشه

چرا ناراحت بشه بگو بازکردم یدونه استفاده کردم ب بچم حساسیت داد موند

چراناراحت بشه ازخداش هم باشه دیگه ناراحتی نداره نخواست ببرشیرخوارگاه اونهابیشترنیازدارن

من شماره 5اشتباه خریدم یکیشو باز کردم بعد دیدم بزرگه.. بنظرتون نگهش دارم یا بدم یکی

اقا بده من
من ناراحت نمیشم خوشحال میشم🤣🤣
#شوخی

نه بابا
ازش بپرس بگو اشتباهی خریدم لازمت میشه بدم

اگه اخلاقش خوبه بده بگو که خریدیم کوچیکه مگه چه اشکالی داره

فک نمیکنم ناراحت بشه

نه بابا حتما بده 600 و خورده ایه خوشحالم میشه

سوال های مرتبط