۶ پاسخ

منم‌ همینم. خون ریزی در حد لکه بینی دارم. نمدونم‌ پریود شدم یا از ایودی؟

منم لکه بینی نداشتم ولی ی دکتر برو شاید جابه جا شده

من لک بینی نداشتم

میگن تا دوماه طبیعیه لکه بینی و اینا

آیودی گذاشتی دوهفته بعدش سونو دادی ببینی جاش خوبه؟

نه آیودی نخور اوایلش ۱۲ تا ۱۳ روز خونریزی داری

سوال های مرتبط