منم همینم. خون ریزی در حد لکه بینی دارم. نمدونم پریود شدم یا از ایودی؟
منم لکه بینی نداشتم ولی ی دکتر برو شاید جابه جا شده
من لک بینی نداشتم
میگن تا دوماه طبیعیه لکه بینی و اینا
آیودی گذاشتی دوهفته بعدش سونو دادی ببینی جاش خوبه؟
نه آیودی نخور اوایلش ۱۲ تا ۱۳ روز خونریزی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.