کتوتیفن شربت چیه
شیرخشک شیر
شربت

۵ پاسخ

براآبریزش بینی و سرفه خشک میدن

آلرژی، ضدسرفه،واسه سرماخوردگیم خوبه

من یبار دخترم ب انجیر خشک حساسیت داده بود و دونه ریز ریز زده بود دکتر بهش داد
فککنم برا الرژی و حساسیت و ایناس

شربت الرژی
من پسرم از ۸ ماهی استفاده میکنه

یبار پسرم بدون اینکه سرما بخوره یا علائم سرماخوردگی داشته باشه سرفه میکرد دکتربراش کتوتیفن نوشت

سوال های مرتبط