۷ پاسخ

من اصلا دقت نکرده بودم این ماه قطع کردم عصبی نمیشم قبلا خیلی عصبی میشدم یعنی احتمال داره واقعا دقت نکرده بودم ؟؟

طبیعی

عمل كنه همسرت خب اگر نميتونه طبيعي جلوگيري كنه

طبیعی ولی اینقدر میترسم یکبار بیچاره بشم😬😂

اینجابودی ادرس میدادم سوزن بگیری

نکنید

آی یو دی بزار ببین میسازه بهت یا آمپول

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۴ سالگی