۴ پاسخ

هر دو تا بچه من تو غربالگری بدو تولد کم کاری داشتن دارو دادیم کنترل شد

دختر من توی غربالگری سه روزگی گفتن لب مرزه پیش دکتر غدد بردیم گفتن احتمال نود درصد درست میشه بعضی نوزادا اینجورین آزمایش داد خدارو شکر نرمال شد

پسر من تيروييد داره تو ازمايش يك سالگي متوجه شدم از همون موقع داره قرص ميخوره زير نظر دكترش چند ماه يه بار ازمايش ميده كه مقدار قرصش در بياد تيرييدش كم كار من خودم داشتم خوب شده بودم تو بارداري وسطاش تيروييدم برگشت باز قرص و شروع كردم زير نظر دكترم ولي متاسفانه پسرمم گرفت

منظورت تیروئید داشت از اول ؟

سوال های مرتبط