۱۴ پاسخ

خب چرا اینقدر زود گذاشتی حامله شی دوباره صبر میکردی ۲سال

ای ننه
عزیزم شیشه شیر دکتر براون بگیر
مطمئنا میگیره
اول سینتو بزار شیشه ام همزمان بزار توی دهنش سینتو بکش
یکم سخته ولی بااااید بشه دیگه
البته چند تا اشنا داشتیم شرایط شمارو داشت اصلا شیرشو خشک نکرد. بچه اولی خورد تا بچه دومی بدنیا اومد عین دوقلو بهشون شیر داد

یا شیر خودتو بدوش هر سری شیرتو با پاستوریزه ترکیب کن اولش پاستوریزه کم بریز شیر مادر بیشتر تو ی هفته پاستوریزه بیشتر شیر مادر کمتر ک طعمشو قبول کنه سینتم چسب بزن بگو از شیشه بخوره

اگه اذیت نمیشی بزار بخوره کم کم طعم شیر بد میشه خودش میزاره کنار

شیر خشک بده کاری نداره که

منم پسرمو یکسالگی از شیر گرفتم هنوزم عذاب وجدان دارم ولی خب مجبوریم به نفع خودشه براش همبازی میارم

عذاب وجدان نداره دیگه عزیزم،شرایط اینجوری پیش اومده سعی کن عادتش بدی شیر پاستوریزه بخوره با شیشه دیگه یکسالش شده،یاهم میتونی شیر خشک بده

بسشه دیگه من شاید تا ۶ ماهگیش بدم بعدش دندون در میاره اذیت میکنه

اصلا عذاب وجدان نداشته باش
منم به پسرم یکسال و یک ماه و ده روز شیر خودمو دادم دیگه حامله شدم از اون موقع شیر خشک میخوره اصلا هم فرقی نمیکنه غصه نخور جنایت که نکردی

درکت میکنم عزیزم منم درگیرشم دکتر گفته بود از دوازده هفته شیرشو بگیر ولی من هی لفتش دادم دلم نیومد ولی دوروزه جدی دارم میگیرم ازش صب پاشده کلیی گریه کرده🥲خیلی وقته شیریم نمونده بخوره ها ولی ول کن نیست🥲

عذاب وجدان نداشته باش خوشحال باش خدا دوباره هدیشو برات فرستاده 😍

چقدر زود تا ۱۸ ماهگی اجازه بده بخوره شیرخشک بده

شیر خشک نمیخوره

چرا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته بیست‌وپنجم بارداری