۳ پاسخ

دختر منم تو ٣ ماهگي يهو نه شيشه نه شير خودم نخورد، اگه اب دهنش ميره و با حرص دستاشو ميكشه رو لثش واسه اينه كه داره لثه سفت ميكنه ، يكي از عاائمش هم نخوردن شيره، به مرور بهتر ميشه

سرشیشه های مختلف براش تست کن شایدشیشه رو گرفت

پس تا الان چی‌میخورده؟

سوال های مرتبط