دختر منم تو ٣ ماهگي يهو نه شيشه نه شير خودم نخورد، اگه اب دهنش ميره و با حرص دستاشو ميكشه رو لثش واسه اينه كه داره لثه سفت ميكنه ، يكي از عاائمش هم نخوردن شيره، به مرور بهتر ميشه
سرشیشه های مختلف براش تست کن شایدشیشه رو گرفت
پس تا الان چیمیخورده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.