دخملی این خودم توت فرنگی دوست داره😋

تصویر
۷ پاسخ

زیر یک سال ممنوعه

منم دیروز دادم بدخترم فکر میکنم یکم شکمشو شل میکنه

چطور جرات داشتی بهش دادی؟ من اصلا جراتش ندارم چون دکتر دخترم گفت انواع توت مخصوصا توت فرنگی تا زیر یکسال و نیم مجاز نیست

اگر حساسیت نداره خوبه
اما کم بده
چون بر خلاف ظاهرش اسیدیه و به معدش اسیب میبینه
ممکنه رفلاکس معده بگیره

کی که دوس نداره اخه چه جالب منم داشتم توت فرنگی میخوردم تاپیک تو دیدم🥲

نوش جونش

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان سوسو مامان سوسو ۱۰ ماهگی
مامان Arako🦁👑 مامان Arako🦁👑 ۱۰ ماهگی
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۲ سالگی