۹ پاسخ

نوش جونش عزیزم پسرمن الان خوابید

نوش جونش من هم میدم پسرم دوست داره

ای جانمم

توت فرنگی خوب نیست براش، چون میوه بدون پوسته میکروب داخلش نفوذ میکنه و خطرناکه برا بچه نده بهش قربونت

من به پسرمم همه چی تا یکسالگی دادم و الان که ۱۶ سالشه خداروشکر سنگ بخوره بدون مشکل هضم میکنه و اوکیه.
دیگه ایشالا برای دخترمم بی مشکل پیش بره چون خیلی دوس داره

ولی توت فرنگی دخترتون خورده انگاری

ای جانممم
عزیزم توت فرنگی میگن خوب نیس

عزیزم نده بهش توت فرنگی آغشته به میکروب ها و کرم هایی که تنها با شستن از بین‌نمیرن و بدن این کوچولو ها توان مقابله باهاشون نداره قبل از دوسالگی نباید بخورن

مگه انواع توت ها تا قبل از دوسالگی ممنوع نیست؟!

سوال های مرتبط

مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان Arako🦁👑 مامان Arako🦁👑 ۱۰ ماهگی
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۴ ماهگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی
مامان نور مامان نور ۱۴ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۱۳ ماهگی