۷ پاسخ

اگه وزن تولد بالای ۳ کیلو باشه باید بالای ۱۰ کیلو بشن
اگه زیر ۳ کیلو بود ۱۰ هم بشه اوکیه

اها مرسی مامانای عزیز🤎😊

قد شاهان ۷۸
وزنش ۱۲

پسر من الان ۱۲ کیلوعه و دکترش گفت این ماکزیمم نرمال هست یعنی یکم دیگه بیشتر بشه چاقی حساب میشه.

بچم الان ۱۵ کیلوهه ولی یکساله و هفت ماهه

تا ۲سالگی باید بشن ۱۲کیلو
بچه منم هنوز ده و خورده ایه... خداکنه تا دوسالگیش برسه...خیلی دیر وزن میگیره🫠

پسرو دختر فرق میکنه
پسر فک کنم ۱۱تا ۱۲ کیلو

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی