نظرشما چیه کدومش بهتره؟ من که از مولفیکس راضی ترم

تصویر
۲۱ پاسخ

مای بیبی بهتره ولی من هانیز میزنم عالیه

فقط هانیز

صد در صد مای بیبی

من از دوتاش راضیم

مولفیکس زود پر میشه اصلا راضی نبودم

مولفیکس چسبش مزخرفه بعد یه بار جیش میکنه بچه فکرمیکنی پرشده مای بیبی خیلی بهتره

بنظرم مولفیکس

شماها چه قیمت میگیرید من هردو رو ۶۵۰

مولفیکس

هیچکدوم، هانیز عالیه

عزیرم میشه بگی مای بی بی چه قیمت گرفتی با مولفیکس

فقط مای بیبی طرح جدیدعالیه من 12ساعت هم شده گذاشتم برای بچم اصلا نم پس نداده

مای بی بی میبندم مولفیکس هم نم میده هم چسپش زود باز میشه حساسیتم داد بچه م

مای بیبی،مولفیکس نم پس میده

مای بیبی طرح جدیداش فوق العادن اصلا با مولفیکس قابل مقایسه نیست

مای بیبی

منم مولفیکس میبندم راضی ام

فقط هانیز 😅😅

من از ببم راضیم

منم مولفیکس استفاده میکنم خیلی بهتره

ابیه خیلب خوبه بالایی زود پر میش

سوال های مرتبط

مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان فاطمه🪽✨️ مامان فاطمه🪽✨️ ۱۱ ماهگی