سلام مامانا خوبین
چن هفته رفتین سزارین؟؟

تصویر
۲۹ پاسخ

باان تی ۳۸هفته ۵روز
با پریودی ۳۹هفته تمام

40هفته اجباری بوذ

من ۲ ماه پیش رفتم ۳۹

ورورد به 39هفته

۳۸ هفته و ۵ روز

4۰ هفته و یه روز

38هفته و پنج‌‌ روز

۳۶ هفته اورژانسی

۳۸ هفته و ۳روز

عزیزم موهای کوچولوتو با چه شامپویی میشوری؟
موهای پسر منم همینجوری فره براش شامپو فیروز استفاده میکنم ولی خیلی راضی نیستم

۳۸هفته و ۱روز

۳۸ هفته چون روز مشخصی میخواستم

۳۹ اختیاری بودم

هر دو‌ بچه ام رو ۳۸ هفته و ۲ روز زایمان کردم

۳۷و۶ روز

اول ۳۸ هفته چون کیسه آبم پاره شد سز اجباری شدم

۳۷هفته و ۴روز

41 سزارين اختیاری

۳۹ هفته

۳۸ هفته و ۴ روز
چون میخواستم ۶/۶ دنیا بیاد وگرنه میشد ۳۹ هم برم

۳۸هفته و ۱روز

۳۸ هفته

۳۷ هفته

35هفته و 5 روز

۳۷ هقته بودم رفتم

۴۱ هفته

۴۰ اختیاری

۳۷ هفته

36 هفته و‌سه روز

سوال های مرتبط

مامان بهار و بردیا مامان بهار و بردیا ۲ سالگی