۷ پاسخ

سکه حباب داره بانکم ک مملکتو وضعشو میبینی هرروز یه بانک قفل میکنه
ولی طلای اب شده خیلی خوبه بخر

سكه نگير حباب زياد داره
طلاي بدون اجرت نهايت ٣ درصد يا شمش ١ درصد بگيريد

طلا بدون اجرت

اگه برا پس انداز میخوای فقط نیم سکه بگیر

طلا بدون اجرت

سکه.

سکه یا طلا

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی