۶ پاسخ

انقباضه برو زایشگاه ازت تست بگیره انقباض بود بستریت میکنن

انقباض هست. خیلی شد حتمابروبیمارستان

سفت شدن شکم هم انقباض عزیزم ان اس تی بده خاطرت جم شه

انقباض هست کم کم درد هم میاد اینجوری شروع میشه درد

برو بیمارستان معاینه کنن

انقباض نیس؟

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۳ ماهگی