منم همین جوری بودم دکتر مکه رفتم ان اس تی دادم و معاینه کردم مشکلی نبود سونو دکتر برام انجام داد
گفت اب دور جنین یکم زیاد شده
۶ روز فرصت داده انقباض داشته باشم وگرنه با سوزن فشار زایمان کنم
به نظرم ضرر نداره که، اگر به دکتر خودت دسترسی ندارم، برو اورژانس زایشگاه
نه طبیعی نیست منم همینجوری بودم بستریم کردن آمپول بتا زدن دردام منظم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.