اسم دیار قشنگه بنظرتون؟

۶ پاسخ

اره خیلی

موقعی که من گذاشتم خیلی کم بود
و تنها اسم پسری بود که به دلم نشست
پسرم الان ۴ سال و ۷ ماهشه🥰

من خیلی اسم دیار را دوست دارم اگه پس. میشد قطعا میزاشتم دیار😍

دیار خیلی زیاد شده الان

خیلی قشنگه

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان مامان رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا کارن 🩵👼 مامان آقا کارن 🩵👼 ۸ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵👼 مامان آقا کارن 🩵👼 ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی