من از ۶ ماهگی شرتی میبندم.
خیلی راحته شل نمیشه.نم پس نمیده.راحت تعویض میکنی
جذب عالی راحت پاش میکنی در کل من خیلی راضی ام
خیلی راحتتره شورتی مخصوصا الان تو این سن که نمیزارن پوشک کنی
من راضی بودم یه مدت استفاده میکردم
جذبش بهتر بود راحت جمع میشد
کمرش کشی بود
جذب بالا، وقتی برای بستن انقدر مقاومت میکنه ، شرتی رو راحت تنشون میکنی، مای بی بی از سایر ۴ داره،
جذب بالایی داره و پس نمیده خلاصه عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.