۱۰ پاسخ

عزیزم از عملت راضی هستی؟؟؟
عوارض نداشته برات؟
من هفته ی دیگه وقت عمل دارم
میترسم

راضی بودی ازعمل اذیت شدی؟

چقد دراومد عکلت

فعلا یک دونه بگیر تا کمتر شدی سایز دیگه بگیری

سلام عزیزم منم ۷ ماه جراحی کردم حالا حالا کار داری فقط باید لباس زیرو رو بخری 😁

الان صبر کن زوده خیلی کم میکنی ۷۰ باید ببندی بیخودی نگیر ک دور بیوفته

آره دیگه ۸۵ بگیر
حالا بیشتر هم سایز کم میکنی اون موقع هم ۷۰ یا ۷۵ باید بگیری

الان ۸۵ بعد بری لباس زیر فروشی خودش راهنمایی میکنه دور سینتو بگی عمل لاغری انجام دادی

ارہ۸۵

عمل چی انجام دادی

سوال های مرتبط

مامان دلوین و ماهلین مامان دلوین و ماهلین ۵ سالگی
پوشک و مای بی بی و شیر خشک و
اسهال و استفراغ

سلام بچه ها خوبید صبحتون بخیر 🥰میگم که من دوقلوهام تا ۳ سالگی رشدشون مثل هم بود با هم قشنگ داشتن رشد می کرد تا اینکه یکیشون زد بالا و اختلاف رشدیشون در وزن ۱ کیلو و در قد ۴ و ۵ سانت بود بعد الان یه مدتیه یه یکماهیه قل دومم همین جوری مونده وزنش رو ۱۵ کیلو نیم با قل اول الان ۲ کیلو اختلاف پیدا کردن قل اول ۱۷ کیلو نیم شده از لحاظ طائب کفش ۱ سایز فرق داشتن الان فرقشان ۳ سایز شده از لحاظ لباسی هم ۱ سایز فرقشان بود الان نزدیک ۲ سایز شده من الان خیلی نگران قل دونم هستم نه موهاش خوب رشد می کنه نه وزن میگیره و ریزش مو هم که داره قدیم احساس می کنم یه مدتیه رشد نکرده میگم‌نکنه بچم چیزیش شده خیلی ریزه میزه مونده نمی دونم قل اولم زیادی داره رشد می کنه یا این کوچولو مونده
قل اولم قدش ۱۱۴ تا وزنش هم ۱۷۶۰۰ هستش
قل دومم قدش ۱۰۹ تا وزنش ۱۵۶۰۰ هستش از لحاظ خوراکی خوبن متوسط ان نه خیلی کم می خورن نه خیلی زیاد به نظرتون موردی هست ؟؟؟گفتم انشالله بعد عید اوضاع خوب شه ببرمشون چکاپشون کنند