مگه کسی که جراحی قلب میکنه مهمون میاد براش گل؟!!!! خیلی باید مراقبش باشید ما پدرشوهر جراحی کرد اصلا نزاشتیم کسی بیاد منم بعد از دو هفته رفتم چون بچه ابریزش داشت
دانمارکی
گلم عمل قلب خیلی حساسه بگید کسی نیاد عیادت برا خود بیمار خوب نیست
عمل قلب انجام دادبه هیچ عنوان کسی نبایدبیادعیادت،برادرم و، پدرشوهرم هردو عمل کردن ولی به کسی اجازه ندادیم بیاد عیادت فقط یه نفرمسئول غذاودارواینابود،چون خیلی خطرناکه احتمال انتقال ویروس زیاده اونم که بدنش حساسه خدای نکرده سرمابخوره بعدش فاجعست.
کشمشی راحته و خوشمزه اگه مناسب میدونی
کیک یزدی هم خوبه بستگی داره شما خودت در چه حد بتونی
اره خوبه سال جدید هست شیرینی خوبه انشالله پدرت زود بهتر سرپا بشه
برا بیمار معمولا آبمیوه یا میوه مثل اناناس و موز میبرن،یا گل و شیرینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.