دلم از گشنگی درد میگیره چیکار کنم تهوع دارن نمیتونم بخورم

۱۲ پاسخ

من با اینکه میدونستم ماست باعث میشه بالا بیارم با دمپخت کلی خوردم رفتم بالا آوردم راحت دهنمم چن بار تمیز شستم دوباره اومدم نشستم خوردم البته بدون ماست الانم دل درد با حالت تهوع دوباره دارم😂کم نمیارم جلو حالت تهوع

بخور بزار بالا بیاری حداقل وقتی ب معدت میرسه ی چیزی جذب خودتو کوچولوت میشه بعد اضافیو بالا میاری اینطوری گشنگی بکشی نی نی از خودت تغذیه میکنه

قبل از اینکه گشنت بشه زیاد غذا بخور.. اوایل بارداری بنظرم یکمی سخته از لحاظ پخت و پز اگه یکی برات بپزه راحت تره... ولی اینکه من برا تهوع ام قرص دیمن هیدرینات هر ۱۲ ساعت مصرف کردم تا ۱۲ هفته اینجوریه بعدش خیلی خوب میشی... ولی باور کن سرم ب ۶ ک میده خیلی جوابه من مصرف کردم یکبار تا یه هفته خوب بودم

عزیزم از گشنگی حالت بد میشه سعی کن هر چند دقیقه یه لقمه کوچیک بخوری با چاییت بیسکویت بخور یه تیکه نون کوچیک برای رفع تهوع بخور

کاریش نمیشه کرد باید تحمل کرد

منم تهوع ام زیاده مجبوری دمیترون میخورم تا چیزی بخورم بنظرم نخوردن ضررش از دمیترون بیشتره

بستنی هم چون سرد تهوع کمتر میکنه

من اینجور وقتا چیزایی میخوردم ک تهوعم رو کمتر کنه مثلا لیمو سنگی رو پوست میکندم برش میدادم خیلی کمک نمک میزدم میخورم هم ضعف میکردم هم تهوع کمتر میشد

منم دلم سنگینه ولی بالا نمیارم لکه بینی هم گرفتم از صبح دکترم نیست تا شنبه استرس دارم نمی دونم چیکار کنم مادرم اومدم خونمون کارام میرسه استراحتم کلن

قرص دمیترون نمبخوری؟

وای درکت میکنم
من ماست خیار میخوردم همش دو سه روزه برنج میخورم ۴۰روز همش گشنگی کشیدم

منم از ظهرر همینجورم از گشنگی دارم میمیرم

سوال های مرتبط