من دکترم گفت ورزش و یوگا خیلی خوبه به شرط اینکه اونقدی سنگین نباشه که هی خسته ت کنه بینش استراحت کن
به نظرم اگه از اول بارداری سختی نداشته باشی و استراحت مطلق نباشی میتونی از همون اول پیاده روی کنی من از همون اول بعضی وقتا میرفتم پیاده روی
فک کنم دگ بعد سه ماهه اول ک ریسک سقط وجود داره اوکیه
بستگی به جفت و نظر دکتر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.