۶ پاسخ

والاها ما با دوتا بچه گلی نموند

بفرما .

تصویر

اینا گلای منن خیلی کمن

تصویر

من به خاطر بچه ام گلهام تو پله اند

تصویر

دیفن اگولنما

😭😭😭😭‌من خونم اماده نیس و عاشق گلم منتظرم کابینت بزنم بعد گل اینا بخرم فعلا کابینت نداریم تو حمام یا حیاط ظرفی چیزی می‌شورم
گلی ک بتونم توی حیاط بزارم چی خوبه؟ حیاط باز چی خوبه
حیاط سر بسته چی خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی
مامان ❤️shahan❤️ مامان ❤️shahan❤️ ۲ سالگی
مامان ِلنــــــا♥️ مامان ِلنــــــا♥️ ۲ سالگی
مامان آقا معین مامان آقا معین ۱ سالگی