خداروشکر که راحته استرس گرفتم
اتفاقا برعکس ر احت بود
برای ما که خیلی سخت بود ، تند تند تبشو چک کن یک شب کامل نخابیدیم چون پاراکید بچه رو گیج میکرد اما نمیزاشت بخابه همش خواب و بیدار بود و ناله میکرد شیر نمیخورد
اگه مرتب پاراکید بدی زود خوب میشه ،اگه پاراکید استفراغ کرد همون لحظه، دوباره بهش بده مشکلی نداره.لباس خنک بپوشون من زیرپوش و شلوارک پاش کردم بزار هوای خونه خنک باشه
ن اصن سخت نیود ب منم خیلی استرس دادن همش زر میزنن بعد ک میگفتم آسون بود ک میگفتن برا بچه ها ماهم آسون بود بعضی بچه ها بشون سخت میگذره خو مرض دارن همینو اول نمیگن
نه اصلا سخت نیست فقط حتما سرساعت پارکید بده بهش
موقع تعویض پوشک مراقب پاهاش باش
روز اول کمپرس سرد،روز دوم کمپرس گرم فراموش نشه
اگر هم به قنداق عادت داره فقط پاهاش رو قنداقش کن که تکونشون نده اذیت شه
همین اصلا سخت نیس☺️
نه منم خیلی استرس داشتم ولی اونقدر ها هم سخت نبود اگه استامینوفن رو سر وقت بدین هیچ اتفاقی نمیوفته ان شاالله میگن چهار ماهگی سخته
واکسن سبکیه
هر چهار ساعت پاراکید بده وقتی داری میری بزنی پاراکید و شروع کن یعنی قبل واکسن
وقتی اوردین خونه سریه چسبشو بکن رو جای امپول یه قطره پاراکید بریز پاهاش درد نمیگیره
بعد زدن پاراکید ۲۰ دقیقه اینا نوبتی یخ بگردون به پاهاش
ان شاالله براش سبک میشه
من زدم خدارو شکر اذیت نشدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.