۸ پاسخ

برای هر بچه ای فرق داره باید ببینی کدوم شیرخشک به پسرت وزن میده

برای پسر منم همینطوره آنچنان وزنی نمیده

من میدم خوبه

من دادم تا ماهی ۱کیلو و پنصد هم داده وزن

پرونوترا بده عزیزم بهتره

ببلاک بهتر از اپتامیل

درصورتی که با شیرم وببلاک هرماه یک کیلو ۸۰۰اضافه وزن داشت
الان سه روز شیرخشکش عوض کردم نان میدم ببینم چطوره

منم دخترم از دوماهگی اپتامیل میخوره کلا داخل دوماه۷۰۰گرم اضافه کرده

سوال های مرتبط

مامان آنیکا❤️ مامان آنیکا❤️ ۱۷ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی