۵ پاسخ

مصطفی بفرست بیاد در خونه یه شیشه دارم برنج ایرانیه...زیاد استفاده نکردم همونا ببر اسیاب کرده نع

خودم.

من ازبیرون میگرفتم براش .
دومی هم ازبیرون میگیرم .
من خیلی ب بچه هان فرنی نمیدادم

من از قنادی مطمعن میخرم

خودم درست کردم مال بیرون معلوم نیس خوب باشه یا نه

سوال های مرتبط