خانوما آرد برنج فرنی نی نی هاتونو از کجا تهیه میکنید؟

۷ پاسخ

خودم درست کردم

من خودم درست کردم.اول یه شب تا صبح گذاشتم خیس بخوره.بعد که اب کشیدم ،پهن کردم خشک بشه.بعدیکی دوساعت وقتی هنوز کامل خشک نشد نشده بود و کمی نم داشت اسیابش کردم.و الک کردم۳بار.بعد تو سینی پهن کردم که خشک بشه

خودم.ولی از تو باسلام‌.فرنی با مارک نی نی مهر و نور که از کاشان هستن هم میتونی سفارشش بدی.عااااااالیه.من چندساله ازشون برا بچهام خرید میکنم

خودم درست میکنم

من خودم پودر میکنم

خودم اسیاب میکنم برنجو

خودم درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان رستا خانم💜 مامان رستا خانم💜 ۱۴ ماهگی
مامان آینده❤️ مامان آینده❤️ ۱۶ ماهگی