۵ پاسخ

من چنروز پیش انجام دادم برای دوقلویی شد ۱۳ تومن ناقابل😑

منم پنج تومن دادم آزمایشم ۱۸۰۰

بله منم انومالی و داپلر رو ۴ تومن دادم

اوووف حالا من که واژینال و شکمی و داپلره چقد میشهههه

من ۶ فروردین انجام دادم با بیمه تامین اجتمایی ۴۸۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه هام مامان بچه هام هفته پانزدهم بارداری