من خیلی سوال دارم😂
میگم الان ساک تشکیل شده جنین فعلا نه

۲ پاسخ

هنوز واسه ساک و جنین عجله نکن
برو دکتر فولیک اسد و د۳ میده انجیر و خرما و مویز و تخم مرغ یادت نره 🥰

چند وقتته؟

سوال های مرتبط