برای ساک حاملگی و تشکیل قلب جنین چه تایمی باید رفت سونو؟

۳ پاسخ

۵ هفته و دو روز رفتم ساک بارداری رو دید
۷ هفته تمام ،قلب
که گفت زوده برا سونو شکمی ، واژینال انجام داد.

هشت هفته بهتره

هشت هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیرادم🥹🫀 مامان هیرادم🥹🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی