۳ پاسخ

من انجام دادم راضیم خیلی اما خب دردش یکم زیاده

بنظرم خوشگل ترین و لازم ترین کار برای یه خانومه اصلا صورتت روح میگیره و خیلی خوشگل میشه من خواهر شوهرم انجام داد دوس داشتم رفتم انجام دادم

تصویر

من خودم نه
ولی جاریم اینکارو کرده
خیلی لباش قشنگ و طبیعی براش درآورده
یه رنگ جیگری قرمز قشنگ

سوال های مرتبط